CLASSES
70
page-template-default,page,page-id-70,bridge-core-2.3,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-21.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-1413,elementor-page elementor-page-70
 

CLASSES

Hatha Ioga

Hatha Ioga, “Ioga de la força” es un elaborat sistema de tècniques psicofisiològiques que inclou: posturas (asanes), claus energètiques (bandhes), gestos psiquics (mudres), exercicis de respiració (pranayames), i un treball de consciència  interna  a través de la relaxació i la meditació. La pràctica de Hatha Ioga obre els canals energètics del cos, i el purifica, assolint un equilibri  en els sistemes digestiu, nerviós i endocrí.

Gràcies al Hatha Ioga s’arriba a una armonia del cos i la ment que faciliten la consecució d’una vida més plena i conscient.

Ha” vol dir lluna i “Tha” vol dir sol, Hatha Ioga és per tant, l’unió del sol i la lluna. Dintre del cos el sol i la lluna representen simbòlicament la força vital i la força mental. Quan aquestes dues forçes s’uneixen i equilibren es desperta una tercera força, l’energia espiritual.

Aquestes postures t’ajudaran a enfortir, flexibilitzar i harmonitzar el cos, abasta tota la gama de posició que influeixen positivament en el cos-ment. I actuen molt beneficiosament sobretot els òrgans, aparells, i sistemes que conformen l’estructura del cos físic. Un altre efecte molt valorat radica en l’activació i l’equilibri energètic que produeixen sobre els sistemes de canals i centres psíquics energètics, així com l’estabilitat que reporten a la ment.

Qualsevol persona pot fer hatha-ioga perquè la pràctica es dirigeix cap a la fermesa, comoditat, inmovilitat, relaxació, respiració adequada i introspecció.

És molt important, l’actitud en la pràctica del ioga, que s’ha de mantenir els principis de constància, paciència, respecte, amabilitat, escoltar-se a si mateix,  no-competitivitat amb els altres o amb un mateix. El practicant no sofreix la pràctica, la gaudeix.

Les classes de ioga  acaben amb la paraula Namaste, acompanyada amb Anajali mudra (posició d’oració), un mode de mostrar respecte i agraïment des de la part més profunda del nostre ésser .

a

Low Pressure Fitness

Potser que ho coneguis com hipopressius, però aquesta tècnica, coneguda com Low Pressure Fitness, és un mètode que va més enllà de l’entrenament d’abdominals. Aquest sistema considera el cos com un tot i concep l’entrenament de forma global, busca el control de la respiració i la postura per a aconseguir un major rendiment, control corporal i musculatura estabilitzadora, amb una cuidada metodologia d’ensenyament adaptada a tot tipus de públics i de nivells de condició física.

El Low Pressure Fitness, es basa en els hipopressius i la respiració (Apnea), però a més a més afegeix reeducació postural, tècniques de neurodinàmica i combinació de diferents postures i exercicis per treballar no només els abdominals, sinó el cos a nivell global, i tot això mitjançant tècniques que disminueixen la pressió intra abdominal i el sol pèlvic.

En els diferents exercicis s’insisteix en la reeducació postural, activació de cadenes musculars, control de la respiració,  Stretching miofascial, la neurodinamia, junt amb la metodologia didàctica més avançada de neuroeducació.

 

Alguns del beneficis que ens aporten aquests exercisis són:

Redueix el perímetre de la cintura.

Disminueix el mal d’esquena.

Millora la funció sexual.

Augmenta el rendiment esportiu.

Soluciona i preveu incontinències urinàries.

Excel·lent mètode de preparació i postpart.

Millora la funció respiratòria.

Millora la postura i l’equilibri.

Soluciona i evita la caiguda d’òrgans interns.

Ioga Terapèutic

El ioga que s’adapta a tu.

Es una practica enfocada en recuperar la salut a nivell físic, mental, emocional i energètic. Aporta eines i recursos per restaurar l’equilibri, mitjançant un procés de relaxació i auto-observació per tal de recuperar la vitalitat.

Es una practica especialment indicada a persones que tenen algú tipus de limitació de moviment o lesió, així com a persones grans o embarassades.

En les classes es treballa a un nivell holístic, es a dir una sessió fluida d’asanes, pranayames i relaxació, per a persones que estiguin determinades a realitzar una transformació el en seu esser i que realment vulguin desenvolupar la consciencia del seu cos, ment i esperit. No es necessari tenir cap experiència prèvia en Ioga per a beneficiar-se de les classes.

Durant la sessió les postures son realitzades amb l’ajuda de suports, blocs de fusta, cinturons, cadires, mantes, coixins o cordes. La practica esta enfocada per restablir l’alineació corporal en la columna vertebral i en general a nivell estructural.

“El ioga ens ensenya a curar el que no cal suportar, i a suportar el que no es pot curar”. BKS Iyengar.

Relaxar parts del cos amb excés de tensió.

Enfortit parts del cos debilitades.

Trobar un equilibri amb una practica adequada a cada persona.

Ioga per Embarassades

El part és moviment i el moviment afavoreix el procés del part. T’ha acompanyem en aquest moment tan especial per a tu.

Practicar ioga durant l’embaràs et dona l’oportunitat de viure-ho amb tota l’ intensitat.  Les postures enforteixen el cos i et permet connectar amb ell. Es una gran ajuda per deixar anar la tensió física en els músculs i articulacions, però també per alliberar emocions i ajudar-te a sentir-te lliure de inhibicions.  Ajuda a reduir l’estrès i augmenta la funció immunològica. A més a més la meditació es converteix en una eina molt interesant per calmar la ment i convertir-la en un instrument en el que et pot ajudar durant tot l’embaràs.

Trobaràs un lloc tranquil i una pràctica adequada per a cada moment de gestació que et permetrà connectar amb el teu nadó.

Com en qualsevol classe de ioga del nostre centre, et trobaràs amb exercicis de pranayama, asanas adaptades sempre a les teves necessitats, y meditació, relaxació.

Els nou mesos de gestació solen presentar diferents molèsties, i el ioga ajuda a que aquest símptomes desapareguin o milloren, al mateix temps que facilita el part i la recuperació posterior.

El nostre objectiu és que gaudeixis al màxim cada etapa de la teva gestació, en un espai tranquil, de pau, on tu i el teu nadó sigueu un, de manera conscient des de un estat de tranquil·litat i confiança.

Es recomana començar a practicar ioga a partir de las 16 setmanes. Es a dir després del tercer mes de embaràs, quan el especialista notifica que el embrió no te cap perill, i fins un dia abans del part.

Després de la arriba del nadó es pot reprendre la pràctica del ioga per la correcta recuperació del sòl pelvià. Pots reincorporar-te a la pràctica entre els sis i vuits setmanes després del part. També es recomana classes de hipopressius.

PILATES

El mètode Pilates, és un conjunt d’exercicis físics creat per Joseph Hubertus Pilates, la finalitat és la d’exercitar el cos i la ment, ja que mitjançant la seva pràctica a més de millorar la condició física, s’augmenta la capacitat de control, concentració, i respiració. També es conegut amb el nom de “Contrología”. La pràctica es lenta i suau, sempre connectada a la respiració y a la ment arribant amb els exercicis fins a on el cos arribi.

Amb Pilates Mat (treball a terra) posaràs les coses al seu lloc amb efectivitat i de forma duradora:

Enforteix la musculatura, disminueix el greix corporal, augmenta la resistència, la flexibilitat, els nivells d’energia, millora l’humor i l’autoestima, enforteix el sistema immunològic, prevé els dolors musculars i lesions… A més t’aportarà pau connectant-te amb el teu cos.

Sigui quina sigui la teva situació, forjarem junts la teva salut, harmonia corporal, i rebaixarem l’estrès de forma visible. No et rendeixis, veuràs que val la pena