IOGA PER A EMBARASSADES
650
page-template-default,page,page-id-650,bridge-core-2.9.4,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-27.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-1413
 

IOGA PER A EMBARASSADES

El part és moviment i el moviment  afavoreix el procés del part.

Practicar ioga durant l’embaràs et dona l’oportunitat de viure-ho amb tota la intensitat.  Les postures enforteixen el cos i et permeten connectar amb ell. És una gran ajuda per deixar anar la tensió física en els músculs i les articulacions, però també per alliberar emocions i ajudar-te a sentir-te lliure d’inhibicions.  Ajuda a reduir l’estrès i augmenta la funció immunològica. A més a més, la meditació es converteix en una eina molt interessant per calmar la ment i convertir-la en un instrument  que et pot donar suport durant tot l’embaràs.

 

Els nou mesos de gestació solen presentar diferents molèsties.  El ioga ajuda  que aquests símptomes desapareguin o millorin, al mateix temps que facilita el part i la recuperació posterior.

 

Es recomana començar a partir de les 16 setmanes. És a dir, després del tercer mes d’embaràs, quan l’especialista notifica que l’embrió no té cap perill, i fins un dia abans del part.

 

Després de l’arribada del nadó, es pot reprendre la pràctica del ioga per a la correcta recuperació del sol pelvià. Pots reincorporar-te a la pràctica entre les sis i vuits setmanes després del part.